• استان گلستان،شهرستان کردکوی،خیابان شهید بهشتی،مجتمع تجاری افضلی،طبقه دوم،واحد 76
  • 017-34347772
تراز آنلاین

خدمات مالیاتی 100% تضمینی | تراز آنلاین

خدمات مالیاتی 100% تضمینی | تراز آنلاین

خدمات مالیاتی 100% تضمینی | تراز آنلاین

 

یکی از بزرگ‌ترین معضلاتی که کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ با آن سروکار دارند، امور مالی مالیاتی است. خیلی از این کسب‌وکارها به علت عدم آشنایی با قوانین و خدمات مالیاتی آسیب‌های بسیاری می‌بینند. چاره کار این شرکت‌ها و سازمان‌ها مراجعه به شرکت‌هایی است که اینگونه خدمات را ارائه می‌دهند. شما به عنوان صاحب یک شرکت کوچک یا یک مجموعه بزرگ می‌توانید این کار را به دست متخصصان این حوزه بسپارید. البته برای آن که با این شرکت‌ها و فعالیت‌ها و خدماتی که ارائه می‌دهند، آشنا شوید باید تا انتها همراه ما بمانید.

دفتر مالیاتی,تراز آنلاین,دفتر مالیاتی گرگان

مسائل مالی و مالیاتی را چه کسانی حل می‌کنند؟

خدمات مالیاتی

در طی سال‌های اخیر قوانین مالی و مالیاتی برای کسب‌و‌کارها به کلی تغییر کرده است و این تغییرات همچنان ادامه دارد. سرعت این تغییرات آنقدر بالا است که هیچ کسب‌و‌کاری نمی‌تواند خود را به آن برساند و به همین علت متحمل جریمه‌های مالیاتی می‌شوند که ناشی از عدم آگاهی آن‌ها بوده است و نه تخلف و فرارهای مالیاتی. حتما این سوال در ذهن شما ایجاد شده است که چگونه از این مشکلات پیشگیری کنیم یا آن‌ها را حل کنیم؟

برای آن که بتوانید مشکلات مالی و مالیاتی و مشکلات متفرقه مثل سامانه خدمات الکترونیکی امور مالیاتی کسب‌وکار خود را حل کنید دو راه پیش رو دارید. راه اول استخدام یک حسابدار با تجربه و کاربلد است. شخصی با این مشخصات، قطعا در برابر خدمات مالیاتی یا خدمات حسابداری  که ارائه می‌دهد، دستمزد بالایی را درخواست می‌کند که این راه برای کسب‌وکارهای کوچکی که در حال توسعه هستند و قصد دارند در آینده کسب و کارشان را گسترش بدهند اصلا مناسب نیست.

این کسب‌وکارها محدودیت مالی دارند و اگر بخواهند همان ابتدای کار خرج‌های سنگین بتراشند در میانه راه پیشرفت متوقف شده و عملا از چرخه رقابت خارج می‌شوند. این مشاغل اگر بخواهند از افراد کم‌تجربه یا بی‌تجربه هم استفاده کنند، عملا خود را در دردسر افراد ناشی و بی‌تجربه انداخته‌اند و آسیب‌های بیشتری تجربه می‌کنند که قبلا بر اثر بی‌اطلاعاتی تجربه کرده بودند که این موارد، آنها را به خانه اول برمی‌گردانند.

اما راه دوم برای دریافت خدمات مالیاتی چیست؟

راه دوم برون سپاری خدمات مالیاتی است و این یعنی رهاشدن از تمام مشکلات قبلی و تمام مسائلی که ممکن است در آینده پیش بیاید. شرکت‌هایی وجود دارند که خدمات مالی و مالیاتی را ارائه می‌دهد. تمامی فعالیت‌هایی که در این شرکت‌ها صورت می‌گیرد، زیر نظر متخصصانی است که در این مجموعه‌ها فعالیت دارند.

از نظر اقتصادی همکاری با این شرکت‌ها بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از استخدام یک حسابدار است. شما می‌توانید در زمان نیاز از طراحی سایت ارزان این شرکت‌ها مشاوره دریافت کنید و مشکل خود را طبق اصول و قوانین حل نمایید یا حتی حل آن مسائل را به کلی به یک دفتر مالیاتی بسپارید.

خدمات مالیاتی شامل چه موادی است؟

خدمات مالیاتی

همانطور که پیش‌تر گفتیم، شرکت‌هایی که خدمات مالی و مالیاتی ارائه می‌دهند خدمات متنوعی را ارائه می‌دهند که در این بخش تعدادی از این موارد را به طور مفصل توضیح می‌دهیم.

ارائه اظهارنامه مالیاتی

تمامی کسب‌وکارها مشمول پرداخت مالیات هستند و کسی از این قائده مستثنی نیست. یکی از اصلی‌ترین و اولین قوانینی که مربوط به امور مالیاتی است، ارائه اظهارنامه است. شما باید به عنوان یک کسب‌وکار اظهارنامه خود را تهیه کنید و آن را در کنار سایر مدارک و اسنادی که مربوط به امور مالی کسب‌وکارتان می‌باشد، تحویل دهید.

مهم‌ترین کاری هم که باید قبل از تنظیم اظهارنامه انجام دهید این است که دفاتر مالی و سندهایی که مربوط به بخش مالی است را با دقت و وسواس و به طور دقیق تنظیم کنید. تکمیل این دفاتر نیازمند دانش یک فرد متخصص است.

چرا که باید آن ها را مطابق با اصول سازمان امور مالیاتی تکمیل کنید. برای آن که بتوانید این کارهای مالیاتی را به درستی و کامل انجام دهید، باید آن ها را به دفتر مالیاتی بسپارید. یکی از خدمات مالیاتی که در مجموعه تراز آنلاین ارائه می‌شود، اظهارنامه است.

ما در تراز آنلاین این شرایط را فراهم کرده‌ایم تا کسب و کارهای بزرگ و کوچک در سراسر ایران از این خدمات استفاده کنند و اظهارنامه خود را مطابق با اصول و قوانین و زیر نظر کارشناسان زبده و با تجربه این حوزه تنظیم کنند.

خدمات مالیاتی

مالیات کارتخوان چقدر است ؟

مطابق قانون سامانه مودیان و پایانه‌های فروشگاه‌های فیزیکی و آنلاین تمام تراکنش‌هایی که به وسیله‌ی دستگاه کارتخوان و پوز انجام می‌شود، فعالیت شغلی محسوب می‌شود و لازم است به ازای آن مالیات دستگاه کارتخوان پرداخت شود.

بر اساس قانون سازمان امور مالیاتی مبلغ 35 میلیون و 600 هزار تومان از سود سالیانه مغازه یا فروشگاه از مالیات معاف است. اما مازاد سود بر این مبلغ با نرخ مالیات به شرح زیر است.

  • مازاد سود از مبلغ 35 ملیون و 600 تا میزان 50 میلیون تومان مشمول 15 درصد مالیات است.
  •  مازاد سو از مبلغ 50 میلیون تومان تا میزان 100 میلیون تومان مشمول 20 درصد مالیات است.
  •  مازاد سود بیش‌تر از 100 میلیون تومان مشمول 25 درصد مالیات می‌شود.

 

مشاوره مالیاتی

یکی ‌دیگر از خدماتی است که توسط شرکت‌های مالیاتی از جمله تراز آنلاین ارائه می‌شود. خدمات مشاوره ما به وسعت قوانین مالیاتی است و برای تمام کسب‌وکارها لازم است که از این خدمات استفاده کنند و بی‌گدار به آب نزنند.

تنظیم اسناد و گزارش حقوق و بیمه پرسنل

تمامی مجموعه‌هایی که از یک تا چند ده کارمند دارند باید از این خدمات مالیاتی استفاده کنند. شفاف­ بودن اسناد مالی هم برای مالکین کسب‌وکار و هم برای پرسنل بسیار واجب و لازم‌الاجرا است. این نوع از خدمات شامل تهیه قرارداد کارمندان مطابق با قوانین اداره کار و بیمه است.

در این قراردادها باید به شیوه محاسبات مالی مربوط به حقوق و بیمه کارمندان پرداخته شود. اهمیت این خدمات شرکت‌ها در این است که طبق قوانین مالیاتی افرادی که در یک کسب‌ و کار بیمه می‌شوند ملزم هستند هر ماه مقدار مشخصی از حقوق خود را به عنوان حق بیمه کسر کنند.

تمامی فرایندی که در این امر اتفاق می‌افتد بر اساس قوانین مالیاتی است. مجموعه ما یعنی تراز آنلاین یکی از شرکت‌های شناخته شده در امور مالیاتی در ایران است که این خدمت را نیز به صورت صفر تا صدی به تمام کارفرمایان عزیز ارائه می‌دهد.

خدمات مالیاتی

صدور شماره اقتصادی

فرقی نمی‌کند شما چه کسب‌و‌کاری دارید، چرا که همه کسب‌وکارها ملزم به داشتن شماره اقتصادی هستند. شماره اقتصادی شماره‌ای 12 رقمی است که با استفاده از آن می‌توان یک واحد اقتصادی را شناسایی کرد. این شماره برای تمام کسب‌و‌کارها منحصربه‌فرد است.

این شماره توسط سازمان امور مالیاتی کشور ارائه می‌شود و نشان‌دهنده رسمیت یک کسب‌و‌کار است. ناگفته نماند که تمام اشخاص حقوقی و حقیقی باید این شماره را دریافت کنند. ما در تراز آنلاین این بخش از خدمات مالیاتی را نیز ارائه می‌دهیم و به شما کمک می‌کنیم تا این فرآیند زمان‌بر و مشکل را بدون هیچ دردسری پشت‌ سر بگذارید.

تهیه گزارشات فصلی

طبق قوانین مالیاتی مودیان پس از آن که کد اقتصادی خود را دریافت کردند، باید به صورت فصلی فهرستی از معاملاتی که در یک فصل گذشته انجام داده‌اند تهیه کنند و آن را در اختیار مسئولان مربوطه در سازمان امور مالیاتی قرار دهند.

اهمیت دریافت کد اقتصادی و ارسال فهرست معاملات فصلی زمانی مشخص می‌شود که شما مدارک و لیست خود را با شماره اقتصادی دیگری ارسال کرده‌اید و آنگاه به اندازه ده درصد از کل معاملات­تان جریمه شده‌اید. تهیه این گزارشات و ارائه آن‌ها به اداره مالیات یکی از خدمات مالیاتی است که در شرکت‌های مالیاتی از جمله تراز آنلاین انجام می‌شود.

 تراز آنلاین، فراتر از تجربه

خدمات مالیاتی

ما در مجموعه تراز آنلاین سال‌ها است که در خدمت کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک هستیم و انواع خدمات مالیاتی را به صورت تخصصی ارائه می‌دهیم. تخصص تراز آنلاین مرتفع ­کردن تمام امور مالیاتی است. این خدمات شامل ثبت نام الکترونیکی و دریافت شماره اقتصادی می‌باشد.

البته خدمات ما در تراز آنلاین محدود به این موارد نیست و خدمات دیگری چون تنظیم انواع اظهارنامه و مشاوره های مالیاتی نیز در این مجموعه انجام می‌شود. رسالت تراز آنلاین در ارائه خدمات مالی و مالیاتی این است که کار با کیفیت و نیرو متخصص باید در دسترس همه افراد قرار داشته باشد.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم تمامی خدمات­مان را به صورت آنلاین نیز ارائه دهیم تا همه کسب‌ و کارها بتوانند با هزینه‌ای مناسب از خدمات با کیفیت مالیاتی استفاده کنند و از مشکلات احتمالی که در مسیر تمام کسب‌وکارهای بزرگ‌ و‌ کوچک قرار دارد، جلوگیری کنند.

کلام آخر با شما عزیزان

در این مطلب درباره خدمات مالیاتی که شرکت‌های مالی و مالیاتی ارائه می‌دهند صحبت کردیم و به شما گفتیم که هرکدام از این خدمات به چه صورت هستند و برای انجام هرکدام از آن‌ها چه مشکلاتی پیش می‌آید. متخصصان مالیانی افرادی هستند که می‌توانند به کمک شما و کسب‌وکارتان بیایند و مسئولیت تمامی این امور را به دست بگیرند.

شناخت کامل این افراد و مشرف­ بودن آن‌ها به جزئیات تمامی قوانین مالیاتی موجب شده تا بتوانند بهترین راه‌حل‌ها را برای مشکلات شما پیاده‌سازی کنند. ما در تراز آنلاین به عنوان معتبرترین دفتر مالیاتی گرگان ارائه می‌دهیم و همراه شما هستیم تا بتوانید نتیجه مورد نظرتان را اعمال کنید.

برای اطلاع از هزینه‌های مشاوره و خدمات مالی و مالیاتی می‌توانید به سایت ما سر بزنید. امیدواریم این مطالب برای شما مفید بوده باشد. برای دریافت مشاوره مالی و مالیاتی و همچنین استفاده از خدمات ما به سایت­مان سر بزنید. بی‌صبرانه منتظر سوالات، پیشنهادات و نظرات سازنده شما هستیم. اگر تاکنون از خدمات مالی و مالیاتی به صورت آنلاین استفاده کرده‌اید، تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.