• استان گلستان،شهرستان کردکوی،خیابان شهید بهشتی،مجتمع تجاری افضلی،طبقه دوم،واحد 76
  • 017-34347772
تراز آنلاین

تخفیف مالیات 100% تضمینی

تخفیف مالیات 100% تضمینی

تخفیف مالیات 100% تضمینی

تخفیف مالیات 100% تضمینی |مالیات یکی از منابع اصلی درآمد دولت‌ها در تمام کشورهای دنیا است. مشخص شدن افزایش یا کاهش نرخ مالیات نیز به عوامل بسیاری بستگی دارد. به طور مثال اگر با رشد نقدینگی و تورم روبه‌رو شویم، دولت با افزایش نرخ مالیات اقدام به کاهش تورم و نقدینگی می‌کند. اما اگر شاهد رکود اقتصادی باشیم دولت ناگزیر است که مالیات را کاهش دهد تا از رکود به رونق برسیم. پرداخت مالیات بر گردن همه ما هست اما اگر بشود از تخفیف مالیات استفاده کنیم، کار را به نفع هر دو طرف تمام کرده‌ایم.

شاید از خودتان بپرسید که چگونه می‌شود مالیات را کاهش داد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در تراز آنلاین کار نشد ندارد. ما در این مطلب به شما می‌گوییم که کاهش مالیات چگونه ممکن می‌شود. پس تا انتها همراه ما باشید تا این اتفاق خوشایند را از دست ندهید.

تراز آنلاین

رونق اقتصادی با پرداخت مالیات

مالیات در تمام دنیا پرداخت می‌شود و دولت‌ها نیز از این منبع مالی به نفع مردم استفاده می‌کنند. پرداخت مالیات برای تمام کسب‌وکارها مانند آش کشک خاله است و چه بخواهند و چه نخواهند بر گردنشان است و باید آن را پرداخت کنند.

دولت با افزایش یا کاهش نرخ مالیات به رونق اقتصادی کمک می‌کند و اقتصاد را از رکود یا تورم نجات می‌دهد. یکی از اهداف دریافت مالیات توسط دولت نیز توزیع عادلانه ثروت میان ثروتمندان و دیگر اقشار جامعه است. به طور مثال پرداخت یارانه‌های نقدی به افراد کم درآمد یا پرداخت وام‌های بلا عوض به اقشار کم درآمد و بدون درآمد از محل پرداخت مالیات صورت می‌گیرد.

درست است که پرداخت مالیات بر عهده همه کسب‌وکارها است، اما باید راهی نیز وجود داشته باشد که بتوانید میزان آن را کاهش دهید یا به عبارتی تخفیف مالیات بگیرید. اما چگونه این امر ممکن می‌شود؟ تراز آنلاین چونه در کاهش مالیات به شما کمک می کند؟ پاسخ این سوال را در بخش بعد به شما می گوییم.

تخفیف مالیات شامل چه افرادی می‌شود؟

در این بخش به شما می‌گوییم که چه افرادی مشمول کاهش مالیات می‌شوند.

افرادی که مالیات خود را به موقع پرداخت می‌کنند

اولین دسته از افرادی که می‌توانند از قوانین کاهش مالیات و خدمات مالیاتی به نفع خود استفاده کنند، افرادی هستند که مالیات خود را همیشه به موقع پرداخت می‌کنند و در اصل از خوش حسابان مالیاتی هستند. مدت زمانی که برای این افراد در نظر گرفته می‌شود نیز 3 سال متوالی است. یعنی اگر شما سه سال پشت سر هم اظهارنامه‌های مالیاتی و ارزش‌افزوده خود را در زمان تعیین شده ارسال کنید و نرخ مالیاتی را که برای شما تعیین شده نیز به موقع پرداخت کنید، می‌توانید از تخفیف در مالیات بهره‌مند شوید.

میزان تخفیف نیز به این صورت است که شما 5 درصد از مالیاتی که در طی این 3 سال پرداخت کرده‌اید، به عنوان تخفیف مالیاتی دریافت می‌کنید. یا اینکه 4 درصد از کل مالیاتی که در طی این سه سال پرداخت کرده‌اید از بدهی‌های مالیاتی شما کسر می‌شود.

افرادی که اسناد و مدارک هزینه‌ها را دقیق محاسبه و اظهار می‌کنند

گروه دیگری از افراد که مشمول کاهش مالیات می‌شوند، آن دسته از عزیزانی هستند که اسناد و مدارک مربوط به هزینه‌هایشان را با دقت تمام محاسبه کرده و اظهار می‌کنندو گاهی برای خودشان طراحی سایت ارزان نیز انجام داده اند. همانطور که می‌دانید میزان مالیات برای هر کسب‌وکار طبق هزینه‌ها و سودی است که آن‌ها در طی یک سال مالی به دست آورده‌اند.

در حین محاسبه مالیات تمام هزینه‌ها و استهلاک در دارایی‌ها نیز کسر می‌شود پس از آن مبلغ خالصی که باید به عنوان مالیات پرداخت شود، تعیین می‌کنند. اگر افرادی که مشمول پرداخت مالیات هستند تمام اسناد و مدارک مربوط به هزینه‌ها را با دقت تمام تهیه و تدوین و تسلیم کنند، مشمول تخفیف مالیات می‌شوند.

افرادی که درآمد سال قبل خود را در اظهارنامه سال جدید اعلام می‌کنند

ما در تراز آنلاین به مشتریان خود همیشه این نکته را متذکر می‌شویم که اگر می‌خواهید مشمول تخفیف  مالیات شوید، باید میزان درآمد سال گذشته خود را نیز در اظهارنامه‌تان ثبت کنید. شما باید درآمد سال قبل را به عنوان درآمد امسال اظهار کنید.

زیرا اگر بخواهید درآمد جاری خود را به عنوان درآمد امسال ثبت کنید، قطعا به میزان پایین‌تری می‌رسید و همین عامل باعث می‌شود تا بازرسان به بررسی دفاتر مالی شما بپردازند و مبلغ بالاتری برسند و به دلیل عدم شفافیت در اظهار هزینه‌ها مشمول پرداخت جریمه می‌شوید. قطعا حین تکمیل اظهارنامه مالیاتی سوالات بسیاری برای شما پیش می‌آید، که می‌توانید با متخصصان ما در تراز آنلاین به اشتراک بگذارید و مشاوره دریافت کنید.

افرادی که استهلاک دارایی‌های مستهلک شونده را ثبت می‌کنند

گروه دیگری از افراد که مشمول تخفیف مالیات می‌شوند، افرادی هستند که میزان استهلاک دارایی‌های مستهلک شونده خود را محاسبه و ثبت می‌کنند. بسیاری از کسب‌وکارها با ماشین آلات و ابزارها کار می‌کنند که آن‌ها نیز به مرور دچار استهلاک می‌شوند و از ارزششان کاسته می‌شود.

ما در تراز آنلاین به این افراد می‌گوییم که میزان استهلاک این وسایل را به دقت محاسبه و ثبت کنند تا بتوانند از تخفیف مالیاتی بهره‌مند شوند و مالیات خود را کاهش دهند.

نقش تراز آنلاین در تخفیف مالیات و خدمات مالیاتی

ما در تراز آنلاین به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید به صورت 100 درصد تضمینی مالیات خود را کاهش دهید و مبلغ کمتری را بپردازید و این کار را با توجه به تسلطمان به قوانین مالیاتی و همچنین سال‌ها تجربه در این حوزه انجام می‌دهیم. کافی است درخواست مشاوره خود را ثبت کنید تا بتوانید مناسب‌ترین راه برای کاهش مالیاتتان را پیدا کنید. ما در تمام امور مالی و مالیاتی کنار شما هستیم تا بتوانید کسب‌وکارتان را رونق دهید.

کلام آخر با شما عزیزان . . .

در این مطالب درباره اهمیت پرداخت مالیات با شما صحبت کردیم و گفتیم که چگونه می‌توانید مالیات خود را کاهش دهید. گرفتن تخفیف مالیات یک آرزو نیست و تنها با پشتوانه تجربه و تسلط در حوزه مالیاتی ممکن است.

ما در تراز آنلاین؛ به عنوان یکی از ارائه دهندگان خدمات مالیاتی این امکان را فراهم کرده‌ایم که بتوانید مشاوره آنلاین دریافت کنید و خدمات مالی و مالیاتی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا انجام دهید که کاهش تضمینی مالیات نیز یکی از این خدمات است. اگر شما نیز به دنبال کاهش میزان مالیات هستید و نمی‌دانید چطور این کار را انجام دهید، در قسمت کامنت‌ها پیام بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.